2013. július 9., kedd

Kertem finomságai!

Igaz egy hónapja nem jelentkeztem, de ez idő alatt is tevékenyen dolgoztam!
Valahol ez is "kézimunka"! Már nagyon vágyom rá, hogy a műhelyemben alkossak, de most a kert az első! Tegnap szedtem le ezeket a finomságokat. Nagyon büszke vagyok rá, mert bár pici a veteményesem, de sok finomság van benne s már jár az agyam, hogy milyen finomságokhoz fogom ezeket felhasználni!
Aztán persze a befőzés is megy. Ez egy új recept amit majd a lányom oldalán olvashattok (http://mindenamiszep.blogspot.hu/) -Ő találta ezt a finom receptet. Körtés-eper lekvár. Kicsit félve készítettem, nem tudtam milyen lesz, de igazán mondhatom, hogy nagyon jó lett!

 Nagy sikert aratott a családban, így mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a különlegességeket! Aztán jönnek majd megint az igazi kézműves munkák, ígérem!

1 megjegyzés: